UKEN SOM GIKK

Ukens høydepunkt: Thomas Dybdahl konserten var Pretty Bra! Jeg har ikke hørt noe særlig på han før, men Eirik liker han, og ville ha meg med, og siden han var med meg på Cody Simpson konserten i Bergen skylte jeg han en. Men jeg ente opp med og faktisk like det! Vi satt helt fremme og så alt, hørte alt og fikk med oss alt. Jeg fikk vondt i alle ledd i kroppen etter en god times sitting, men det gikk.


Ukens motivasjon: Når jeg var ferdig på skolen denne uken fikk jeg en hel uke med frii! Det og levere logo-prosjektet på Torsdag og rapporten på Fredag var en super god følelse. Når man leverer noe man virkelig har slitt for å lage, da er det ekstra godt å ha ferie etterpå!

Ukens sang: I am me av Willow Smith

Ukens kjiping: Vi trodde konserten på Lørdag startet 2000, for det var det som sto på billettene. Men det var altså da dørene åpnet. Vi var ikke de eneste som hadde misforstått da, så folk som trodde de kom rett til konserten kom 1 og en halv time før. Jaja, konserten var hvert fall veldig bra!

Ukens beste bilde:

Ukens tanke: Skal jeg gå 3. Klasse eller skal jeg si meg fornøyd med mine 2 år på videregående til sommeren å gå ut i lære? Dette er faktisk et av mine vanskeligste dilemmaer noen gang. For om jeg går ut i lære og angrer vet jeg ikke om jeg er i stand til å orge å gå tilbake på skolebenken. Men starter jeg på tredje året vet jeg ikke om jeg er i stand til å fullføre det, for jeg er skole lei til 1000. Jeg tror nok jeg ender opp med å fullføre tredje klasse også, men det er mye som må tenkes gjennom. Og heldigvis har jeg et par måneder på meg enda!

 

6 kommentarer

Siste innlegg