Badass på slang

Heihei! For en fin Tirsdag det har vært så langt! Jeg starter skoledagen med to timer gym, og da fikk jeg svidd på litt muskler, både i lårene, armene og på magen. Det er når jeg har gym jeg innser det snart er på tide jeg begynner å trene litt mere, hihi. Flink følte jeg meg hvert fall når jeg gikk til garderoben og var ambusten fordi jeg gav så mye de siste minuttene på sykkelen, jaaamann! :-)) Etter gymmen var det to timer norsk også hadde jeg samfunsfag prøve. De to siste timene hadde vi media, så jeg jobbet med å sette opp CD-coveret, også kom Eirik, Ole Kristian og Morten Georig så jeg kunne ta bilder av dem. Også kjørte fine Charlotte meg hjem siden hun skulle til Sveio. 

I går før korps tok jeg, mamma og Kjersti Sofie å svinkte innom hos naboen og knabba til oss litt plommer, sammen med naboen så klart! Plommeslang med lov, he-he!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg