UKEN SOM GIKK

Ukens høydepunkt: Gårsdagens spille kveld tror jeg jeg må si. Vi skulle egentlig spille poker, men pokersettet som skulle brukes ble glemt i bilden, så vi ente opp med å spille litt poker med monopolpenger, men det funket ikke. Så vi spilte alias istedenfor! Jeg elsker alias, det tror jeg må være et av de morsomste spillene som er funnet på! Også hadde jeg kjøretimer på Fredag, noe som også var mega kjekt!

Ukens motivasjon: At det bare er en uke igjen til høstferien! Jeg kjenner det skal bli super godt å bare bli ferdig med denne periodens prosjekt og levere det også gå hjem å vite at jeg har en hel uke med fri i vente!

 

Ukens sang: hmm, ja si det. Jeg har egentlig ikke en spesiell sang jeg har hørt på denne uken, men om jeg skal plukke ut en må det være Thats how you know av Nico & Vinz. Den bare er super fengende og bra, og yes!

Ukens kjiping: At jeg ikke fikk til de teite høyresvingene når jeg hadde kjøretimer. Arh, jeg kjente jeg ble skikkelig irritert, for jeg klarte jo å svinge til venstre uten problemer! Men, jeg klarte det til slutt.

 

Ukens beste bilde:


Og jeg bare “Frihet” eller ikke..?

Ukens tanke: Jeg har en hemmelig plan om hvordan vi skal få plass til flere flyktninger i Haugesund, som bare mine nærmeste vet om for øyeblikket, så fort denne tanken har blitt satt ut i livet skal jeg fortelle det.

Ukens mest brukte ord: Yes og mann. Disse ordene har blitt flittig brukt, og det tror jeg de kommer til å bli fremover også. Jeg har faktisk startet de fleste blogginnleggene mine denne uken med “Yes”

 

 

6 kommentarer
    1. Kor kjøre du på trafikkskole?
      Komme du til å kjøre med skolen heilt til du fyller 18 år for er ikke du født i Juni/ Juli?

    2. Høres ut som en fantastisk uke. Likte godt bildene også, hehe.
      Så spennende og bra at du faktisk har en slik plan. Gleder meg til å lese hva det er.

    3. Anonym: Kåre ekrene, det vet jeg ikke, jeg kjører med dem nå for å lære meg å kjøre, for jeg hadde liksom gitt opp alt. Men jeg skal jo ikka ha så mange før til nesteår 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg