Kylie Jenner challenge Fail?

Heihei! De siste dagene har gått i et og skolen har blitt prioritert høyt, derfor har jeg ikke fått suttet meg ned får å skrive før nå. Men nå gjør jeg det hvert fall! Jeg har fått en utrolig vond og ikke fult så hoven lenger leppe. Som her om dagen så ut som en Feilet Kylie Jenner challenge. Men det er det altså ikke, haha! Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg tror det er et resultat fra all kornett spillingen sist helg. Men nå er den på bedringens vei etter snart en uke med vondt og stikking. Takk til Nivea og Baby lips for at de er så god på leppene!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg