UKEN SOM GIKK

Ukens høydepunkt:

Kristiansand turen, hvor jeg lærte så mye nytt og fikk møte så mange nye koselige mennesker. Også når jeg kom hjem selvfølgelig og fikk møte Eirik igjen, etter 4 dager uten han, og familien min selvfølgelig. Også lagde jeg min egen hjemmalagde potetstappe i dag. Sammen med Eirik, som alltid 😀

 

Ukens beste bilde: 

Meg:   Eirik, skal eg verr skikkelig bonde?

Eirik:  Er du ikke det allerede da, tullaaa!


 

Ukens motivasjon:

Å bli ferdig med mitt første skoleprosjekt etter sommerferien. Jeg og gruppen min, har tegnet, planlagt, filmet, planlagt på ny og filmet om igjen. Vi har jobbet en hel haug, og nå er det supergodt å være ferdige med det. Det var en god følelse å levere det inn på Fredag.

 

Ukens sang:

Cody Simpson ?ABC, jeg hørte den på konserten hans i Bergen når den ikke var ferdig skrevet. Men nå er den det, og jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har hørt den!

Ukens kjiping:

Mine heidundrende mensen smerter i går. Haha, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg for det gjorde så vondt. Jeg dusjen, tok paracet, og lette meg i hel for å finne varmeputa mi, men jeg fant den ikke så jeg måtte tenke alternativt og helte varmt vann i en liten brusflaske, rullet den inn i en tørkefille og la meg på ryggen med beina godt plassert mot magen, også kom Eirik og kysset det bra, eller så begynte paracet å virke, en av de to. Haha, nå vet alle som leser dette at jeg fikk mensen i går..

Ukens tanke:

Flyktningkrisen. Det blir et stadig økende problem og jeg føler at vi som bor i land hvor vi har det bra og har muligheten til å gjøre noe, gjør for lite. Vi sender ned krone på krone og håper på at det hjelper, må vi må snart innse at vi er nødt til å bidra på andre måter.

 

På denne dagen i fjor:

Kysset jeg Eirik for første gang. Vi ble faktisk egentlig sammen 6. September, men har bare alltid regnet det som om vi ble sammen den 7. Så i morgen drar vi ut for å spise og kose oss og feire at vi har vært sammen i 1 helt fantastisk fint år ♥

6 kommentarer

Siste innlegg