På date med kjekkasen

Hei! I går var en super koselig dag. Jeg startet dagen med en alarm som ringte 0550, jeg skrudde den av, så ringte det en 0600, jeg skrudde den av, også ringte det en 0610 og da kom jeg meg ut av senga. Jeg kledde på meg og sminket meg smurte mat pakke til skolen og spiste frokost. Så gikk jeg til bussen. Vi startet skoledagen med en time samfunnsfag, også hadde vi media resten. Klokken 1115 gikk vi ut å hadde aktivitets dag, noe som var veldig koselig. Hele skolen samlet seg også var hver klasse et lag, så vi konkurerte mot hverandre. Så gikk vi inn igjen og fortsatte på planleggingen av reklamefilmene våre. Etter skolen ble Eirik med meg hjem, noe som var utrolig kjekt. Vi vaska begge garasjeportene, også gikk vi ut å spiste pizza. Monte rosa her i Sveio må ha den beste pizzaen i verden! Så vi kjøpte to små pizzaer, en kebab og en med skinke, mais og ost. Så satt vi der i sikkert to timer og snakket og koste oss. Også tok han bussen hjem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg