NIVEA – LIP BUTTER

// Sponsetinnlegg

Heiheiheii!

På Torsdag fikk jeg mail fra en super hyggelig dame i NIVEA som sa hun hadde sendt meg en pakke i posten. Jeg satt i pausen på jobb og var egentlig veldig klar for å gå hjem, men når jeg sjekket mailen og så den steg humøret mitt veldig mange hakk opp! Jeg fikk ikke vite hva de har sendt, men når vi åpnet postkassen på Lørdagen lå gaven klar. Lykke rus! Jeg åpnet den så fort jeg fikk den inn i bilen, og ble superlykkelig når jeg så hva som lå oppi. 4 NIVEA Lip Butters, men luktene Blåbær, bringebær, Vanilje og macadamia og coconut. Jeg har tidligere hatt tre av disse og brukt opp en av dem og er superfornøyde med dem! Dere får kjøpt dem på H&M for 39kr stykke, den med coconut er bare inn en liten stund, så løp og kjøp. De fetter ikke på fingene og de er supergode på leppene. Og de er små og lette å ta med seg. Jeg har lagt en av dem i baggen min, den ene i vesken min, den ene i sminkeveska og den andre i jakke lommen. Så brukt skal de hvert fall bli!

12 kommentarer

Siste innlegg