Taco-game night

Hei hei og hallo!

Tidlig ferdig på jobb i dag også. Og med-sjefen kjørte oss hjem til Arnulf, for her skal vi tilbringe dagen. Vi skal ha game og taco kveld/ettermiddag. Mamma slapp meg og Eirik av i dag tidlig, for hun og pappa skulle til stavanger, så vi gikk i 20 minutter før vi fikk sitter på med snille Arnulf og co. I dag var det meldt fint vær, men det ble ikke slik. Det var ikke meldt regn eller noen ting. Men gjett om det kom! Jeg som hver dag har hatt med meg støvler og regnbukse, men ikke i dag. Det begynte ikke mindre enn å hølje ned. Så vi løp inn med bær kassene og gikk under den ene tunellen for å slippe og bli våte og ventet på at det skulle bli opplett. Så når regnet var over, og vi gikk ut for å plukke igjen. Var det akkurat som om jeg hadde tråkket i en sølepytt., for vannet var så bløtt. Vi plukka rips og bringebær i dag, og så spiste vi lunsj og gikk hit.

Jeg fikk meg en kanel i svingene når jeg kom hit. Og la meg ned i fanget til Eirik og sovnet, helt til jeg våknet av at foten min sov. Så jeg snudde meg å la meg på sofa kanten, og våknet med en vond nakke og at den andre foten min sov. Jeg la meg i sofaen og plutselig sov jeg, uten at jeg fikk det med meg selv, noe jeg trodde jeg alltid gjorde. Så når jeg plutselig våknet og klokken var halv fem, og jeg da hadde sovet i nesten to timer, var jeg liiitt lost. Vi satte oss etter hvert til bordet når mamma og dem kom og spiste taco. Nå sitter vi og spiller Ryktet går. Eller de andre spiller og jeg blogger. Nå skal vi spille resten av kvelden. Så vinner instinktet er godt dratt frem.

6 kommentarer

Siste innlegg