I made it!

Regnet rant nedover hele ansiktet mitt, og min eneste tørre kroppsdel etter joggeturen var rumpen min. Jeg vurderte kraftig om jeg bare skulle holde meg inne når jeg sto for å ta på meg joggeskoene, men når den ene var komt på var jeg 100% sikker på at om jeg ikke gikk ut gjennom døren ville jeg angre. Jeg så regne legge seg hardt ned på bakken i det jeg gikk ut, og kjente etter få meter at jeg ville blir søkk gjennomvåt. Men vet dere hva? Det var faktisk utrolig deilig å komme tilbake etter joggeturen. Jeg ropte inn til Arne Martin om han ikke kunne løpe ned å hente kameraet mitt og ta litt bilder av meg, slik at jeg kunne dele det med alle dere kjekke folk som leser bloggen min. I dag deler jeg bare et av bildene, resten kommer i morgentidlig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg