Så klar

Hei, hallo og god morgen! Det er sommer, og jeg har ikke telling på hvor ofte jeg har klagd på at være ikke er som det burde være. Jeg har i snart to måneder sagt at i morgen skal jeg ta meg en joggetur, og jeg skal blir i god form denne sommeren, men jeg har bare utsatt det og utsatt det. Men nå er det bare to uker igjen av sommerferien, og jeg har en plan om å i hvert fall jogge annen hver dag. I dag våknet jeg og tok faktisk på meg treningsklær like etter at jeg hadde gått utav senga. Jeg elsker faktisk de nye treningsklærne mine. Det er helt sykt hvor mye treningsmotivasjon man får av nye klær! Men, nå sitter jeg inne og kan høre regne slå ned mot vinterhage taket. Men, når været blir en liten smule bedre skal jeg løpe ut og komme i gang med joggingen.

2 kommentarer
    1. JEg har samme skjorts bare i svart. love it. Anyway hvor mye kostet jakken ? den var døds rå <3 Kan ikke skryte over været idag, varmt og vått =(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg