Ready, set, FINLAND!


Nå sitter vi klare til å dra hele gjengen, jeg, Eirik og Kjersti Sofie. Vi har spist jordbær med vaniljesaus, og stappet oss fulle på det og skal snart hoppe til køys for å lade opp bateriene. Slik at vi er fulle av energi og klare til å dra om bare 4 og en halv time. Jeg kjenner det i magen nå kan man si. Vi skall fly to fly og flyskrekken dirrer i magen, æh! Jeg har pakket alt, og det ligger klart. Jeg skal ha med meg kameraet, så om jeg rekker å filme skal jeg samle det sammen i en liten video å dele min flotte, fine, fantastiske uke på Finland med dere.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg