Nesten klar

Om to dager befinner jeg meg i Finland og er klar for en hel uke der borte, med fjellturer, elverafting, teltsoving og en hel haug kjekke folk. På onsdag kveld, torsdag morgen kjører vi til Bergen for å ta fly til Danmark, og så videre til Finland. Vi skal møte på flyplassen 0430, og soving i bil, det er noe jeg ikke klarer, og ikke får jeg til å sove på fly heller, jeg har hvert fall ikke fått det til før. Så det blir nok en lang dag. Nå har jeg pakket det meste av det jeg skal ha med, og alt ligger på en stol og på kisten vedsiden av. Jeg skal snart legge det på gulver, brette det og se om jeg har for mye eller forlite av hvert plagg, så er jeg klar til avreise!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg