Telting

Jeg er på leiri i Finland for øyeblikket, mest sansynlig uten internett, macen min ligger hjemme, og jeg er usikker på om mobilen min har strøm, haha! Jeg har sittet flere timer og forhånds blogget, slik at mine kjære lesere skal ha noe nytt å lese på når de stikker innom bloggen min. Hver dag (nesten) klokken 1200 vil det komme et nytt innlegg, jeg har tatt bilder, funnet musikk, sminket meg, skiftet klær og kost meg forran macen. Jeg digger å sitte å skrive, ta bilder og redigere dem. Og nå som jeg drar til Finland blir det litt som om jeg enda er hjemme selv om jeg er borte. Jeg skal sove i telt, på en luftmadrass i en hel uke, om ryggen min overlever dette skal jeg bli et helt nytt menneske.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg