Camping

Hei fininger!

I dag har jeg vært på campingen sammen med Eirik og familien min og kost meg. Vi skulle inn for å sette på plass et skap, så vi hadde med oss mat for å kose oss litt. Når vi kom inne tok vi ture ned til sjøen og så etter fine steiner, men ente opp med å kaste ?dabbe stener? på vannet istedenfor. Vi spiste ny stekte rundstykker, vannmelon, appelsiner og eple. Jeg og Eirik tok oss en tur på butikken og kjøpte chips og godteri, mens det enda var opplett. Jeg så for meg at det skulle være dårlig vær hele dagen, så jeg fikk ikke med meg at sola skinte og at det var blitt litt varmere før pappa sa at vi måtte gå ut å få oss litt sol. Men etter at vi hadde lagt oss ned forsvant solen, så vi gikk til lekeplassen og dumpet på en dumpe, haha! Jeg elsker slike, det er så koselig. På vei hjem kjøpte vi is, selv i kulden er det godt.

6 kommentarer

Siste innlegg