Slasking

Heihei!

Musklene mine koker over, og de svir noe sykt. Hvorfor? Det skulle jeg likt å visst også. For noen uker siden, var jeg på sykehuset og tok beinmargsprøve i ryggen, etter dette har jeg hatt vondt i ryggen. Og når jeg sto for å gi drikke til sykelistene på Ironman har jeg sikkert stått feil eller noe, for etter det har jeg hatt vondt i ryggen, rumpen, lårene og det ene kneet. Nå er det heldigvis på bedringens vei, og jeg klare å reise meg uten å slite meg helt ut på grunn av smertene. Jeg kjenner jeg gleder meg til det er ordentlig grodd, både på utsiden og innsiden. I dag har jeg ikke tatt meg tid til å fikse håret eller sminke meg, og sitter i joggebukse, slike dager er så herlige. Jeg tror jeg snart skal lagge vaniljeboller, for det har jeg hatt lyst på i flere dager.

-Hvilke planer har du for kvelden?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg