Something New

Heihei!

I uken som var tok jeg min daglige nettbutikk titt, Sportamore og nelly ♥. SALGSALGSALGSALG! Og jeg shopper egentlig bare på salg,så det passet meg midt i blinken. Jeg fant meg tre godbiter på nelly, og en på sportamore, men buksen jeg fant på nelly var forliten, så den skal jeg sende i retur. En lang grå kjole som faktisk er lang nok til meg, åh så lykkelig jeg ble når jeg tok den på og så den ikke var langt oppe på leggen min. En svart singlet som ikke er helt singlet liksom, egentlig en svart skinn bukse, men den er forliten så den skal jeg sende tilbake, og på sportamore kjøpte jeg den beste og fineste joggebuksa jeg noen gang har hatt på meg. Den vil jeg faktisk anbefale dere og kjøpe. Den er ikke løs, men heller ikke stram. Og den passer perfekt nå når det er så varmt ute, jeg tok den på meg i for-går etter å ha vært ute i solen i en god del timer og blir solbrent på bena. Da var det godt å komme seg inn å ta på noen som dekket det, men som ikke gjorde at jeg svettet mer enn det jeg gjorde når jeg var ute med bikini på.

 

HER

 

 

HER


Jeg er helt forelsket i denne buksen! Den har allerede vært i vaskemaskinen, klossete som jeg er klarte jeg å søle matolje på den, men det gikk bort, heldigvis! Jeg må bare si det igjen, denne annbefaler jeg dere virkelig å kjøpe, 169kroner på sportamore, link finner dere under boksen.

 

HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg