AnAnAs

Hellu!

Om bare 8 dager kan jeg skryte på meg at jeg har bursdag, for om en uke og en dag blir jeg 17 år! I fjor hadde jeg en plan om å ta scooter lappen, noe det ikke ble noe av etter som at sommeren var full stappet med jobb, og jeg ville helst ikke droppe jobb for å ta lappen, også begynte skolen, og jeg sakte men sikkert bare bestemte meg for at denne frøkenen her aldri skulle ta scooter lappen. Så om ikke så lenge skal jeg selge min nesten ubrukte scooter, så om du vet om noe som er interesserte er det bare å gi beskjed.

I dag er befinner jeg meg i Sverige sammen med familien, vi skal på ordentlig harry shopping. Jeg virkelig elsker Sverige og godteriet deres, mm!


Den dotten du ser på toppen av hodet mitt er noe av det lureste jeg noengang har laget!


Bukse: Cubus   //   T-skjorte: Carlings   //   Cardigan: Bikbok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg