Hello Sunshine

Hei dere!

Jeg har virkelig begynt å kjenne at det er sommer, ikke på grunn av varmen, men fordi jeg sover alt for lenge. Jeg skal nyte det å kunne sove til jeg våkner av meg selv så lenge som mulig, for om bare noen få uker begynner jeg å jobbe, og da må alarmen på. Dagen starter 0800, og er ferdig 1500, de første ukene er jeg nødt til å sykle inn, siden mamma, pappa og resten av flokken skal være inne på campingen. Jeg jobbet på samme sted i fjor sommer, og fikk en brun farge jeg bar kunne ha drømt om, om jeg ikke hadde jobbet der. Jeg sto ute hele dagen og plukket for det meste bringebær, og med den fine sommeren vi hadde i fjor, kom rødfargen fort. Jeg klarte ikke være ute etter å ha vært på jobb i starten, siden det var så ille, men etter å ha smurt meg inn med after sun, solfaktor 20 og 30, ble solen min beste venn.

4 kommentarer

Siste innlegg