NM 2015

For en dag dette var, nervene var så høye at jeg trodde jeg skulle tisse i buksa. Det er ikke ofte jeg er nervøs og jeg pleier egentlig ikke å være det før jeg skal ut å spille med korpset, men denne gangen var jeg. Men det gikk fint, og jeg gikk av senen og var fornøyd med både min egen og alle de andres innsats. Vi stilte oss opp etter å ha spilt for å ta noen bilder, også dro vi til kongeparken for en ordentlig sommeravslutning.

I kongeparken sto mamma, Arne Martin og Eirik å ventet. Det var så utrolig godt å se dem igjen å tenke at i kveld får jeg sove i min egen seng! Jeg får så vondt i ryggen av å ligge på sånne luft madrasser og nå som jeg hadde vondt i ryggen fra før at ble de ikke akkurat noe bedre. Etter å ha kjørt litt karuseller satte vi oss ned i de grillhusene og grilla pølser, det er så koselig og sitte sammen med alle de kjekke folkene. Også er det så koselig at de har tatt Eirik så godt i mot. Det var noen helt supere dager, og jeg gleder meg faktisk til sommerferien er over slik at vi får vært samme igjen.

4 kommentarer
    1. Så fine bilder 🙂 Håper det gikk bra på NM.
      Har en giveaway på bloggen og Instagram, og hadde blitt kjempeglad hvis du meltde deg på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg