My boyfriend does my makeup -TAG

Heihei!

I skrivende stund befinner jeg meg sittende i sengen. Jeg har nettopp tatt av meg sokkene, noe jeg aldri pleide å gjøre før, ha-ha! Vinduet mitt er åpent i håp om at edderkoppen jeg har i vinduet skal krabbe ut. Hvis ikke den gjør det, blir jeg nøtt til å rope på noen her hjemme slik at de kan komme å ta den for meg. Jeg holder på å redigere videoen jeg og Eirik filmet i går, den blir ikke noe mega bra, og snakkingen var så klein at jeg likeså greit speeda opp stoore deler av filmen, men jeg har lagt en fengende sang oppå som er fra Lidolido, så etter dere har sett videoen vil den være festet i hodene deres en god stund, hihi. Videoen kommer i morgen, men her har dere noen screenshots fra den:

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg