Sveiomarknaden dag 2

Heihei!

En fantastisk helg er over, og gjett om jeg er sliten. Jeg kunne godt ha sovet et fleere timer i dag. Men, gårsdagen gikk flott, været var ikke helt på vår side og det startet og regne noen minutter. Før det ble opplett og fint igjen. Det var faktisk is kaldt, men vi hadde godt med klær på oss, så vi overlevde. I går fikk jeg tid til å sette meg ned sammen med Eirik for og spise kotelett, og vi gikk faktisk rundt sammen og jobbet hele dagen. Stakkar, som jobbet hele Lørdagen uten pause, haha. Det var flinke folk som opptrådde i går også, og jeg er hvert fall fornøyd med dagen, selv om været ikke var helt på topp. Jeg fikk til og med lurt meg bort til tivoliet en liten tur å kjørte litt karusell, noe jeg egentlig synes er helt forferdelig, jeg liker ikke de karusellene som reiser rundt. ALDRI IGJEN, sier jeg bare, jeg ble skikkelig kvalm og var dårlig til jeg la meg på kvelden.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg