Makaroni og ost

Hei dere!

I dag var Eirik tidlig ferdig på skolen å dro hjem til seg selv og disket opp med middag til oss. Ettersom jeg måtte være på skolen litt lenger for å fullføre min siste fag dag på skolen dette året. Han sendte meg melding å spurte om jeg ville ha mat når jeg kom, jeg som egentlig ikke var sulten, ble plutselig sulten når jeg fikk den meldingen, selv om jeg nettopp hadde spist. Men makaroni og ost hørtes så utrolig godt ut. Og det både luktet, så og smakte godt!

Oppskriften:

PastaOppskåret pølseTomatpuré Rivet ost Valgfritt krydder

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg