Mandags inspirasjon

 

Det er offisielt SOMMER!
Selv om været ikke er helt med i dag, så er det sommer på kalenderen. Jeg gleder meg til varmen kommer på ordentlig, og det ikke er nødvendig å ta på seg mer klær en bikini liksom. Sommerferien nærmer seg med stormskritt og det er nesten litt skummet å tenke på at jeg er ferdig med 1. Klasse, jeg husker enda den følelsen jeg hadde 1. Skole dag, hvor spent jeg var og hvor mye jeg gledet meg til å komme i gang, og nå kan jeg ikke en gang vente på at ferien skal starte, haha. Det har vært et slitsomt år da, våknet 06 hver dag og tatt buss til og fra skolen. Nå mangler bare varmen så kan sommeren starte. Denne ukens Mandags inspirasjon er strender, rett og slett fordi sommeren er så nært.

Untitled     Untitled     Untitled

Uneventful     Untitled     Untitled

Would love to be relaxing here right now! 😍☀️🌴     Untitled     island

Untitled          Beach

Beach❤️          Instagram

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg