Endelig

God helg! Endelig, denne Fredagen har jeg ventet på!

Det er under en måned til sommerferien, og to måneder med fri! Jeg sier nesten ikke noe annet enn at jeg er klar til ferie nå, men jeg er faktisk ikke alene om dette. Ferie modusen er allerede skrudd på, og jeg klarer ikke fokusere ordentlig på skolen, he-he. På Mandag får jeg vite om jeg kommer opp i skriftlig eksamen eller ikke, og jeg har et høyt ønske om å ikke komme opp. For da blir feriemodusen ødelagt, og jeg blir nøtt til å bruke to og en halv dag på matte, IGJEN! Jeg var nemlig så uheldig å kom opp i matte på skriftlig eksamen i 10. Klasse, lykke ful, eller ikke. Siden ferien snart er her, tenkte jeg og ramse opp litt steder jeg har lyst til å reise, men det tar jeg og gjør litt senere, nå skal jeg spise litt mat før jeg går på jobb.

5 kommentarer
    1. Får håpe du kommer opp i det du vil! Håper du får en strålende kveld og helg!
      Hadde virkelig satt stor pris på om du hadde tittet innom min blogg, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg