Reklamemodell

Hei dere!

Jeg lover dere, at i kveld skal jeg få filmet den spørsmålsrunden. Jeg har bare utsatt det å utsatt det, og nå må jeg nesten få gjort det. I dag er jeg offisielt ferdig med alle prosjekter i 1. Klasse, ikke noe mer stress med deadliner. Og for en god følelse. Mitt prosjekt vil muligens bli lagt ut senere, men jeg må følge om lov først, for jeg har kledd på Eirik en kjole, haha! Men Ingrid sine kan jeg dele, for der er det jeg som er modellen, og den jenta er super flink! Jeg er glad jeg sa ja til å bli tatt bilde av, hihi.
Here you go;

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg