Smooth

God kveld!

Nå sitter jeg godt plaser ved skrivebordet mitt, og skal snart ta å hoppe i dysjen. I dag har jeg vært superflink å gått på trening for andre gang. Jeg svettet som en gris, men det er det som funker! Flinke Sarah og Kjersti Sofie som var med. Etter at vi kom hjem mixet jeg sammen en av de beste smoothiene jeg noen gang har laget.

Jeg tok ikke noe mål på hvor mye jeg tok av hver ting, så her er en ca. oppskrift. Den ble hvert fall super god!

litt jordbær
dobbelt så mye bringebær
bittelitt eplejucie
en hel del vanilje yoghurt
shake pulver (opp til deg)

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg