På rocker’n

Hei dere!

Gårsdag startet med skole, så kom mamma å hentet meg etter jeg var ferdig så jeg slipp å ta buss. Det er faktisk så utrolig herlig å slippe å sitte på den bussen for så og bytte buss, jeg tørr liksom ikke å sovne på den i tilfelle jeg ikke våkner. Etter jeg kom hjem fant jeg meg en skive med noe salami på, den var faktisk skikkelig god, det var ikke sånn ?vanlig? salami, denne var mindre og hadde en helt annen smak. Så gikk jeg på jobb.

Etter jobb gikk jeg hjem å spiste, så kjørte jeg og mamma til byen, også kjørte hun meg til Eirik. Først var vi oppe på klubben og koste oss der sammen med de andre å spilte Bingo, jeg elsker bingo, så lenge jeg vinner, men det gjorde jeg ikke denne gangen, men men man kan ikke vinne hver gang, haha. Senere på kvelden gikk vi hjem til han å så den første Olsenbanden filmen. Åh, det var en god følelse å se den igjen! Valborg oh oh  yeah yeah. Vi spiste jordbær, chips og dipp å frakk Love og bringebær brus. En vellykket kveld!   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg