Mandags inspirasjon

Det er Mandag igjen, og jeg er sikkert ikke den eneste som skulle ønsket at lang helgen skulle vært enda litt lenger. Men, om bare 4 dager er det helg igjen, jeg er klar, er du? Helgen gikk super raskt og det jeg hadde planlagt å bruke tid på ble utsatt helt til jeg ikke lenger hadde tid. Jeg skulle filme svarene på spørsmålsrunden, men jeg fikk aldri suttet meg ned å gjort det, for det var så mye annet som skjedde. Bowling, jobb, 17. Mai, besøk også ryddet jeg rommet mitt litt, kastet noe gamle greier. Så nå er det bare å sette tingene jeg ikke skulle kaste på plass igjen. Om litt over en uke skal jeg levere et prosjekt jeg ikke har kommet lenger enn til tegningene med, og jeg var egentlig helt til låst. Frem til nå før i dag. Så nå er jeg ordentlig i gang. Jeg skal ta bilder av motsetninger, noe jeg tror kan bli superkult. Så jeg blandet inspirasjonen til oppgaven min og Mandags inspirasjonen sammen denne uken.

     X I A O G 4 N | via Tumblr    

...          Ocean Love

me af     bazinga jej!     Ingamellanslag

Beauty     Frida Kahlo - what an Amazing woman.     Blind artist John Bramblitt creates colorful paintings - NetDost.com

Digital Download Motivational Print Yes by LifeAndStylePrint     Remember when the boys were all electric?    

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg