Mitt nye barn

I dag har jeg endelig fått min etterlengtede kanin Rita. Jeg har hatt lyst på ny kanin i over et halvt år nå, og endelig har jeg fått. Hun heter Rita, og er hvit, hun er brun rundt øynene og har en brun linje som går opp fra halen og oppover på ryggen. Hun er faktisk den vakreste kaninen jeg noen gang har sett. Nå ligger hun inne i sengen sammen med meg og Eirik, og har allerede klart å tisse på dyna og lagt fra seg sikkert 30 sjokolade kuler. Så nå henger dynen ute til lufting, slik at den kan brukes i natt. Rita er blitt min lille baby på bare noen få timer, og jeg gleder meg til hun får sine egne om litt over 2 måneder, først må hun bli litt eldre, så skal vi sette henne sammen med den andre kaninen vi har, så om du vil ha kanin er det bare til å si i fra, så fikser jeg 😉


Ritas nye hjem.

“Rita klarer ikke bare å laverr og drita”
    -Eirik, 17 år.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg