Bergen details

Hei dere!

Jeg så et ordentlig drage menneske på Lørdag, en mann med tatovering over hele kroppen, sånn skjellete grønt og svart. Han hadde uthevet prikker eller klumper i ansiktet der øyenbrynene skulle vært. Det er noe av det sykeste jeg noen gang har sett. Jeg vurderte å spørre om jeg kunne få ta bilde sammen med han, men jeg tenkte meg om to ganger før jeg gjorde noe denne gang, haha! De har då utrolig mye stilig i Bergen, og de hadde det i hvert fall denne helgen siden det var gullruten og noe festival lignende. Jeg tror ikke jeg har brukt kameraet så flittig på tur i byen noen gang, som jeg brukte det på Lørdag. Jeg tok bilde av alt jeg så som jeg ikke pleide å se i byen her hjemme i Haugesund.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg