Shoes


Hellu!

I dag fikk jeg endelig en etterlengtet pakke i posten med mine nye sko i. Noen hvite Reebok sko fra Sportamore. Gid så jeg har gledet meg til å ta de på og nå sitter jeg inne å bretter servietter til min søsters konfirmasjon med skoene på, slik at jeg kan gå med de i morgen uten å få vonde bein, for nå former de seg etter foten min. Til nå har jeg brettet 10 stykker og mangler 19. Jeg skal snart ned å pakke litt, siden jeg i morgen reiser til Bergen etter skolen for å møte de herlige folkene i bok prosjektet ?Fikser alt.? Vi skal skrive bok, og har allerede kommet godt i gang. Jeg gleder med veldig, og gleder med til å se dem igjen. Jeg reiser hjem på Lørdagen siden jeg skal i konfirmasjon på Søndagen. Da får jeg god mat!


Skoene finner du HER

4 kommentarer
    1. Så heldig du er, Ingrid! Jeg er selv på utkikk etter nye treningssko, men har enda ikke funnet “de riktige” enda.
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg