TE og LAPPER

Det er helg i morgen dere! Der er en god herlig dag igjen på skolen, og en enda bedre dag igjen i April før vi spretter inn i Mai som er fylt med konfirmasjoner, kaker, 17.Mai, bunadder, pene kjoler, dresser, godteri og mange koselige sanger. Mai, det tror jeg vil bli en bra månde. Jeg holder på å fikse noe hårfrisyrer som dere kan bruke på 17.Mai og i konfirmasjoner og slik, noe jeg tror kan bli ganske bra, det kommer i løpet av helgen om alt går etter planen. I dag er min offisielle Eirik-dag, for det meste er Onsdagen det, og det er så godt å ha den ene dagen og se frem til, i hvert fall siden det er fag dagen på skolen. Ja, vi har i dag trukket te og spist lapper med nutella på, mm LOVE. Jeg har vært på korps å masjert mens han har vært hjemme hos meg og lest på naturfag. Jeg prøver ut en ny te som heter PRAANA og den er faktisk suuper god! Det kommer et innleg om disse te’ene når jeg har prøvd alle sammen hvor jeg blant annet avslører hvem som er min favoritt:-) 

        
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg