CODY SIMPSON -Konsert

Hellu!

Jeg hadde kameraet med meg på Cody Simpson konserten i går, og fikk tatt en god del bilder før jeg fant ut at det egentlig ikke var lovt med store kameraer på konserten. Men han som gav meg besked sa det var og at vi skulle la det går for denne gang. Konserten var faktisk utrlolig bra, og til og med Eirik som hadde vært skeptisk til om han kom til å like det, likte det! Han var utrolig flink, og er enda bedre live! Neste gang han kommer til Norge kan jeg virkelig annbefale dere å gå, det skal i hvert fall jeg. Til og med Mamma og Arne Martin fikk sett litt av konserten, når det var 20-30 minutter igjen var de ute å ventet på at konserten skulle bli ferdig, så kom det en vakt bort til dem og sa de bare kunne gå inn om de ville. Og plutselg fikk jeg bilde av mamma om at hun var på konserten også “Har hun sneket seg inn nå?” tenkte jeg, haha, men det hadde hun altså ikke gjort. Her er noen av bildene fra konserten:

             

Og oppvarmingen, som var noen jeg ikke hadde hørt om fra før av, haha.

       

Var du på Cody Simpson konserten? 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg