Godt å være ferdig

 

Jeg er ferdig med den viktigste prøven dette året, utenom eksamen om jeg er så uheldig å kommer opp i eksamen. Jeg synes egentlig selv at det gikk superfint, men jeg er ikke sikkert. Jeg kom 10 minutter etter at prøven hadde startet, siden jeg tok meg en tur til legen for å sjekke ryggen min, det er mest sannsynlig noe med musklene i ryggen min, og alle musklene rundt siden jeg går så skeivt, men han sa det at vi ikke skulle utelate at det var en brist. Jeg håper virkelig at det ikke er brist slik at det går over. Jeg fikk medisiner jeg skal ta morgen og kveld. Jeg klarer ikke å svelge en hel tablett, så jeg er nøtt til å dele de opp i 4 og er derfor nøtt til og ta fire ganger så mange svelg som jeg egentlig måtte ha tatt.

Det er en så god følelse i hele meg at jeg er ferdig med matte tentamenen nå, og tanken på at jeg slipper å gjøre noe matte i hele helger er super god! Jeg trodde jeg hadde super dårlig tid når jeg kom inn i klasserommet i dag og skulle sette meg ned å så alle andre hadde skrevet i hvert fall en halv side, så jeg leste gjennom oppgavene å jobbet så rask å nøye jeg klarte, og etter en time var jeg ferdig med del en og hadde bare 3 oppgaver igjen på del to jeg ikke klarte uten hjelpemidler, så jeg satt å ventet i en time på å då ta opp matteboken og kalkulatoren min slik at jeg kunne få reise meg å strekke litt på kroppen. Jeg klarer ikke reise meg å gå og så komme tilbake å jobbe, for jeg blir så rastløs. Nå gleder jeg meg til å få den tilbake!:-)

   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg