Pancakes And Strawberries

Hellu!

I går prøvde jeg meg på noe nytt, jeg har sett bilder av dette før på We heart it og andre blogger og syntes det så skikkelig godt ut. Så jeg måtte prøve å lage det selv. Jeg fant etterhvert ut at panekake steiking ikke er min sterkeste side. Men hvem trenger vell å kunne steike pannekaker når de klarer å ta 6 armhevninger? Neida, mamma kom å hjalp meg litt og etter at hun viste meg hvordan det funket fikk jeg det til selv også. Og det ble faktisk veldig godt! Jeg er i hvert fall meeget fornøyd med at jeg lagde det selv.

Det du trenger for å lage dette er:
-Pannekaker (bruke egen oppskrift)
-Jordbær
-Banan
-Nutella

Slik gjør du:
Steik pannekakene, la dem ligge å kjøle seg ned litt før du smører på Nutella (la dem være litt lunka) ta på jordbær å bananer etter hvor mye du selv vil ha på. Rull dem sammen, og ikke bry deg om det blir gris, bare husk å vaske opp etter deg:-)


6 kommentarer

Siste innlegg