#impåskepose

Heisann! I går hadde jeg og Eirik en photoshoot ute i kulden, mens det var sol. Her skifter været helt sykt ofte, og iløpet av en dag, har vi opplevd alle de 4 årstidene. De ligger snø på bakken, er sol på himmelen, plutselig regner det, og det har begynt å bli grønt på trærne. Det er helt sykt! Men vi gikk hvertfall ut på riktig tidspunkt.  Jeg skal ha en liten påskekonkurranse, hvor du skal dele din påskepose (påskestilling) på instagram og tagge meg slik at jeg kan se det, og bruk #impåskepose,  har du privat bruker på du sende meg beivs på direct. Premien legger jeg ut bilde av i morgen. Men den blir bra! HER finner du min påskepose 😉

               
        

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg