Things to do before I die

Heidere! Jeg håper gårsdagen deres var like fin som min. Nå ligger jeg i sengen og spiser påskesnopet mitt. I dag kan jeg gjøre dette med god samvittighet, for jeg var å trente for første gang i mitt liv i går, om jeg skal tilbake? JA! Det viste seg at jeg er myye svakere enn det jeg trodde jeg var, haha! Men moro var det, og jeg kan faktisk annbefale folk å gå på treningsstudeo om de sliter med motivasjon til å trene, for der er det så mye kult å prøve. Jeg falt pladask for de tredemøllene, det er jo helt gennialt at man skal kunne løpe å stå stille på samme tid, og i tillegg er det så godt å gå på gulvet etterpå, for man føler liksom ikke at man går.

Nå tenkte jeg å dele litt “Things to do Before I die” bilder med dere, siden jeg selv synes disse er så koslige for øyeblikket.

 

Untitled    Untitled    Untitled

Untitled    Untitled    Untitled

Untitled       

Untitled    Untitled    Dream job

Untitled    ride an elephant    Untitled

Untitled    Untitled    Untitled

Untitled    Untitled    Untitled | via Tumblr

 

Ingtagram: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg