Hvor ble det av bloggingen?

Halloo!

Jeg føler egentlig ikke at det er så lenge siden jeg blogget sist, men når jeg ser på mitt siste innlegg så er det egentlig ganske lenge siden. Grunnen til at jeg har vært så dårlig på å blogge er fordi jeg ikke har tatt med tid til det. Jeg får så dårlig samvittighet når jeg ser at folk her lest bloggen min, så nå har jeg bestemt meg for at jeg hvert fall skal bli litt flinkere på å blogge. Men, hva vil dere egentlig å lese om? Jeg leser blogger selv og synes det er super moro å se hva som skjer i livene deres, men jeg klarer ikke og se for meg at det er noe interessant å lese om hva jeg gjør i hverdagen, for det er ikke hver dag det skjer noe. Derfor spør jeg dere, hva vil dere lese om? 🙂


                                                                                                                                                                                                   IM- Hva vil du lese om?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg