Hei Mandag

God morgen kjæredere! Nå er jeg super klar for en ny uke. Det var like tungt og våkne i dag som det pleier å være hver Mandag. Denne uken har jeg bestemt meg for å spise mye sunt, hvert fall mye frukt, jeg skal ikke skryte på meg for mye, for jeg er et ordentlig mat vrak til tider. 5 om dagen godt for magen, haha. Dagen i dag skal jeg bruke på å redigere lyden til skoleoppgaven min, to timer matte, buss, litt mer redigering, korps også skal jeg forhåpentligvis Skype litt med Eirik.

Jeg slenger med litt frukt bilder, bare for å friste dere andre også:-)

Healthy healthy healthy   Will | via Tumblrmorning food💕YummyWill | via TumblrTumblrBreakyyyy ❤️:)  .💕🎀💝UntitledUntitledUntitled

Bildene er fra WeHeartIt

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg