2 0 1 5

Godt nyttår allesammen!

Nå er det endelig 2015! I løpet av de neste 365 dagene skal jeg oppleve mye nytt, og virkelig nyte tiden. 2014 var et år fult av glede, sorg, snott, tårer, latter, blåmerker, masse god mat, nye klær, jobb, skolearbeid, nye venner, gamle venner, ny mobil, flere kilo, mindre kilo, og flere kilo igjen. Jeg har opplevd så mye i løpet av 2014, ting jeg er glad for at jeg har gjort og vært med på. Jeg har gjort viktige valg, som er med på å bestemme resten av fremtiden min, livet mitt som voksen. Jeg har bestemt hva jeg vil studere de neste årene, jeg har endret karriere ønsker. Fra Lege til barne-TV programleder.

Jeg har vert syk, blitt frisk, bygget meg opp, blitt revet ned igjen, bygget meg opp for så å bli på toppen. Jeg har gjort ting jeg aldri noen gang vil gjøre igjen. Jeg har forstuet en fot, bada i iskaldt sommer vann. Blitt stukket av klegg og veps. Tatt meg selv på øye, vært forkjølt, hele året faktisk. Jeg har operert, tatt sprøyter, blodprøver, jern sprøyter, æsj, jeg har gjort mye ekkelt. Jeg har vaske ku besj på garden til naboen, jeg har plukka mygla bringebær, hatt mensen younameit.

 Jeg har hatt min første sommerjobb. Plukket bringebær hele sommeren. Fått min første ordentlige jobb, som vaskedame i barnehagen.  Jeg har tjent mine egne penger, og det er skikkelig herlig. Men selv om det er et helt nytt år og det liksom er nye muligheter og slik. Man må faktisk jobbe for at året skal bli slik man vil ha det, man kan ikke sitte på lat siden bare fordi det er et nyttår med nye muligheter. Men! Jeg vil med dette ønske alle dere kjære med mennesker et godt nytt år! Og alt godt for 2015.

 



Gårsdagen, kvelden og natten tilbrakte jeg sammen med familien min, en venne familie og min bestevenning Charlotte. Vi hadde pakkeleken, det er blitt en tradisjon her i huset å ha denne på nyttårsaften, det er liksom en ekstra julaften, bare at vi sloss om gavene, det er ingen som er bestemt til en person. Vi var ute to ganger og tente stjerneskudd, kasta grise hyl og sånne ting som snurrer på bakken, også fyrverkeri og noen fontener. Helt ærlig, så synes jeg fyrverkeri er skikkelig skummelt, jeg synes det er helt forferdelig. Men jeg overlever hvert år.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg