Min gode!

Jeg fikk gave av min Kjære Eirik idag! Så utrolig herlig! Jeg har ikke klart å fått i meg sjokolade de siste dagene, men nå har jeg spist litt, eller litt mye.. Men, det er Lørdag og da er det lov! Jeg kunne spist sjokolade hele tiden jeg da, og gjør det forsåvidt også, når vi har det hjemme hvertfall.

Idag har jeg brukt dagen på å slappe av, så tok jeg meg en tur til Eirik, og slapte av enda litt mer. Jeg har vært skikkelig dårlig både idag og i går, men jeg begynner og komme meg litt igjen nå, så får jeg bare krysse fingrene for at det fortsetter slik!

-Hva har du brukt dagen på?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg