Tilbake!

 

Heihei!

Jeg har hatt det litt travelt i det siste, og har rett og slett prioritert skolen over bloggen. Men nå skal jeg bli flinkere å blogge igjen også! Jeg skal vertfall prøve. I morgen kommer det et litt seriøst innlegg, som jeg holder på å skrivet nå. Men jeg tenkte bare jeg skulle gi besked om at her er jeg fortsatt i livet, for øyeblikket hvertfall! Neida, jeg skal ikke dø! Ikke i dag, ikke i morgen, ikke før om 70år, minst!

Fokuset er godt, sjokolade er godt, julebrus er godt. Hva kan vell bli bedre?

2 kommentarer
    1. Wiii endelig er du tilbake! Har venta på at du skal begynne igjennom skikkelig lenge no!
      Gleder meg til fortsettelsen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg