Nivea Lip Butter Bluberry Blush

Heihei!

Nå sitter jeg nede på rommet mitt sammen med Charlotte, vi skal snart i gang med å filme Spørsmålsrunde-videoen. I dag var vi tidlig ferdig på skolen, så jeg fikk sjekke postkassen i dag. Og oppi der lå den en pakke, til meg! Jeg har gått å venta på denne i 4 dager og endelig er den kommet! Oppi denne pakken var det en liten overraskelse. Oppi pakken lå det forskjellige produkter fra NIVEA, og blant disse så lå NIVEA’s populære Lip Butter. Det er kommet et nytt Lip Butter i serien deres som heter Lip Butter -Blueberry Blush.


Den lukter utrolig godt så godt at jeg kunne brukt den hele tiden, og smaker faktisk godt også. Den holder lenge og ser bra ut på, den visses ikke så godt, men den gir litt glans. Designe på den er fint, og det er mulig å se at den lukter godt. Den er lett å ta på og er ikke klissete. Den koster ikke mer en 36 kroner og er definitivt verdt det!


Jeg er vertfall veldig fornøyd med denne, og anbefaler dere på det sterkeste til å prøve den selv!  

6 kommentarer

Siste innlegg