Fem ting du vil gjøre før du dør

Heisannaveisann!

Fem ting jeg vil gjøre før jeg dør;

 1-Få min egen familie, gifte meg og få mitt eget hus! Jeg gleder meg faktisk litt til å få bygge og designe mitt eget hus! Da blir ting liksom litt mer mitt, og ikke allle sitt! Jeg har lyst på ett brunt hus med orange lister, eller ett grått hus. Jeg er veldig kresen på hvordan ting skal se ut, så det kommer til og bli moro!

 2-Reise jorda rundt! Det er sikkert noe flere en meg drømmer om. Og få se hvordan andre mennesker fra andre land lever og hvordan de takler livet.Og smake på maten deres, ikke minst!

 3-Starte min helt egen butikk med mitt eget merke på klærene! Det har jeg faktisk hatt lyst til siden jeg var liten, å siden jeg heter Ingrid Marie så funker der med forbokstavene mine; “I´m Cool” Foreksempel!

 4-Jeg vil jo bli modell, så det er egentlig noe jeg vil eller skal gjøre før jeg dør det også.

 5-Bli gammel. Jeg har ikke noe lyst til og dø ung. Jeg vil leve livet sammen med de jeg er glad i, jeg vil oppleve gleden av å bli mamma, mormor/farmor og oldemor! Jeg har aldri hatt noen oldeforeldre selv, alle døde før jeg ble føtt.. Derfor vil jeg selv bli det, for det er så moro og høre på når vennene mine foreteller om oldeforeldrene sine. Jeg vil flytte til utlandet med mannen min, og bo der noen år, før vi kommer tilbake til Norge og bor her til vi ikke er mer..

Dette innlegge var faktisk litt vanskelig å skrive, jeg går hele dager og tenker på hva jeg vil gjøre med livet mitt, men når folk spør meg om hva jeg vil er det liksom “Nei jeg vet ikke, bli programleder kanskje…”

 

 –Hva vil du gjøre før du dør?

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg