Brilleslange!

Heihei! 

Jeg skal få briller.. Altså synet mitt er ikke noe kjempe dårligt, det funker liksom. Men som den perfeksjonisten jeg er, må alt være klart, det funker liksom ikke å sitte bakerst i klasserommet uten å kunne se tavlen skikkelig. Kreser er jeg og, å bruker ikka hva som helst, så det å velge hvilke briller jeg skulle ha var vanskelig, det var ingen av de jeg prøvde som var sånn “de vil jeg ha!” men jeg fant, de var ikke perfekte, men de duger. Så om 1-2 uker får jeg briller. Det er ikke noe galt med og bruke briller og jeg synest egentlig det er ganske fint, men jeg har alltid gått uten briller, og det og plutselig skulle starte med det nå blir nok rart. Brillene jeg valgte er svarte, men er grønne på innsiden, noe som gjore at jeg var veldig skeptisk til om jeg skulle velge disse eller ta noen andre, men det var ingen andre som hadde den fasongen jeg ville ha, så da får jeg bare leve med det grønne på innsiden, det er ikke noe du ser når jeg har de på meg, men jeg tenker over det selv. 

Jeg tok ikke noe bilde når jeg hadde brillene på, fordi det var en stor lapp på glasset, men jeg har ett bilde hvor jeg prøver Mikal sine briller:

Brillefin..

 

-BloGgeS

10 kommentarer

Siste innlegg