Work hard, play harder.

Hola!

Nå er det ikke lenge til det er Fredag og jeg skal på fjell tur. Jeg på innrømme at jeg faktisk gleder meg litt!

Idag har jeg kost meg skikkelig på skolen. Vi hadde en prøve, som egentlig gikk veldig bra, heldigvis! Vi hadde engelsk, engelsk læreren vår kom ikke så da hadde vi 45 minutter hvor vi bare satt og snakka, gud for en herlig gjeng jeg går i klasse med! Russen har starta og “vanne” folk, idag ble jeg offer for dette, og jeg ble så våt! Grunnen til at jeg ble så våt så jeg ble er vell fordi jeg sprutet tilbake. 


Emma, meg og Frida

 

“Så fin du var idag” 

 

Jeg fikk bildene som jeg og Charlotte tok på Søndag idag, så her kommer de;





Jeg liker meg godt på lekeplassen, kunne godt vært der alltid 🙂

Verdens beste, Charlotte!


Dette ble ett litt mer spennende innlegg! Synes jeg vertfall 🙂 

 -See you later! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg