Heiallesammen!

Heisann!

Nå har Charlotte og våkna, hun sov faktisk ikke så himla lenge idag hun heller! 

Charlotte ble henta tidligt idag, for hun fikk tilbud om og jobbe litt. Jeg ble igjen hjemme å rydda litt på rommet mitt. Det er ble ikke noe mer ryddig etter at jeg var ferdig kan man si.. 

Men, i 1700 tiden dro jeg til Charlotte å hjalp henne med den jobben hun fikk. Vi satt i rundt en time og limte klister lapper på varer som skal ut i butikkene. Det gikk egentlig ganske kjapt, for vi pleier og tutle sånt når vi jobber sammen. Vi tok litt bilder også, de får dere se litt senere.

Jeg ble ferdig med å skrive en skole oppgave idag, en artikkel om De tre bukkenebruse. Det var egentlig en ganske morsom oppgave! Jeg liker og skrive sånt da, så det kan nok ha noe med det og gjøre. Nå mangler den bare bilder, å de skal jeg ta på skolen i måren. 

Jeg tenkte jeg kunne legge ut litt bilder fra klasseturen til Røvær med klassen, siden jeg ikke har fått de bildene vi tok idag enda. 



men nå skal jeg sove, vi blogges! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg