God måren!

Heisann!

Nå blir det mobil blogging, for jeg har Charlotte på overnattings besøk, og det er jeg som sover innderst, så jeg får ikke tak i mac’en min. Og noe må jeg jo gjøre mens jeg bare ligger her.

I dag er det søndag, en av de tristeste men samtidig kosligste dagene i uken. Jeg våknet tidlig, rett rundt halv ti. Og siden jeg skal være snill idag, lar jeg Charlotte sove litt lenger.

Idag, har vi planer om å ta litt bilder, Charlotte har fått lånt ett Canon 5D av skolen, og det blir så utrolig bra bilder med det! Jeg gleder meg allerede til jeg kanskje får låne det! Vi har ikke langt noen flere planer for dagen enda, men det kommer forhåpentligvis ett innlegg til ikveld!

Blogges ikveld everybody! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg