10 ting du ikke visste om meg

Heihei alle sammen!

Siden jeg akkurat starta å blogge tenkte jeg at en “10 ting du ikke visste om meg” ville passe bra! 

Haha! Dere vet jo ingenting fra før, så dette kan bli morsomt!

1. Jeg har aldri blogga før, og grunnen til at jeg starter med det nå er vell egentlig fordi jeg har starta på media og vil legge ut bildene jeg tar. 

2. Jeg rødmer av INGENTING! Det er helt sykt, bare noen sier navnet mitt høyt i klassen når jeg ikke er klar over det blir ansiktet mitt tomat rødt. Dette er morsomt for alle andre en meg. 

3. Jeg er livredd klovner og slanger. Det er helt sykt!

4. Jeg sender utrolig mange snapchater til folk, blir vell sett på som spamming, menmen! Jeg vil bare snakke! 🙂

5. Favoritt fargen min er rosa.

6. Jeg spiser alt, utenom egg og sushi. 

7. Når jeg blir voksen og er ferdig med skolen, vil jeg til USA noen år for og bli modell, og så komme hjem igjen og bli programleder. Drømmen er og ta over etter Dorthe Skappel på “God kveld Norge” å bli programleder der. 

8. Jeg går alltid med det samme smykket rundt halsen, jeg føler det mangler noe når jeg ikke har det på.

9. Jeg har skikkelig god humor! Og ler alltid av mine egene vitser. (Noen må jo le) 🙂

10. Jeg kan kun sjegle med ett øye.


Meg og Charlotte!


Jeg fikk Mac´en min i går, så jeg måtte teste ut Photo Booth, det har vert en drøm lenge! 

 

Da blogges vi! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg