UKEN SOM GIKK

 

Hei dere, og goood søndag. Håper dagen har behandlet dere bra så langt. Vi sov frempå i dag, spiste proteinpannekaker til frokost og har vært på tur i over en time. I går var vi innom hos noen venner på kvelden sammen med en hel haug av andre folk som jeg ikke aner hvem er, og en av disse ukjente stjal jakken min.. ah, kjente jeg ble litt sinna når vi skulle hjem å den var borte ass. Nå er jeg i bedre humør og har egentlig nesten glemt ut at den er borte, så jeg tenkte at det var på sin plass å oppsummere uken…;

 

Ukens tanke:

Jeg har kommet inn på sykepleien i Haugesund, første valget og det er nok det jeg vil studere, tror jeg. Det tok litt tid før jeg turte å takke ja til plassen, men nå er det gjort og jeg skal gå all in for og fullføre og gjøre mitt aller beste. 

 

 

Ukens innkjøp:

Vi har jo kjøpt oss ny fisk, eller vår første fisk. Med bolle og planter, og jord-kuler, oksygen dråper og fiskemat. Det ble fort dyrt. Helt siden jeg var liten har det alltid stått høyt på listen med en fisk i bolle, så når vi satt i bilen og først egentlig tok det opp på tull, så gikk det fort fra spøk til alvor, og nå sitter vi her og er fiskeforeldre<3 

 

Ukens craving:

Frosne druer. Det er faktisk så undervurdert. Jeg sitter faktisk å spiser på en skål med det akkurat nå. De fungerer både som snack og som isbiter, to i en. 

 

 

Ukens høydepunkt:

Vi var en tur i Bergen fra tirsdag til onsdag, det var utrolig koselig. 

 

Ukens kjiping:

Arya sliter med et vondt øye, vi var hos dyrlegen på mandag og fikk sjekket det skikkelig, men de fant ingenting. Så nå har vi fått noen dråper som vi drypper henne med morgen og kveld, men det ser ikke ut til at de virker. Hun driver å kniper på øyet, det er rødt og hovent også klør hun seg på det. Vi skal tilbake til dyrlegen i morgen, så får vi egentlig bare håpe at de finner noe da, så hun slipper å gå med det no særlig lenger. 

 

 

På dagens agenda:

Vi har ryddet soverommet, og skal rydde i kjøkkenskapene. Få vasket en maskin med 60 og brette det når det er ferdig. Om været holder seg fint skal vi i hundeparken også skal vi bake brød til kvelds. Klokken er allerede fire, så store deler av dagen har allerede gått. 

 

Ukens gjøremål:

Denne uken har handlet om å lære seg å mate fisken og gi han de oksygen dråpene hver morgen og dryppe øyet til Arya. Vi har også ryddet en del denne uken, soverommet er ryddet, kjøkkenet er ryddet, senere skal vi også bytte beholdere på alle krydderne våre og få navn på slik at det blir litt penere å se på, hehe. 

 

Jeg håper dere får en superfin søndag videre, og at morgendagen ikke blir blå i det hele tatt. baii….Xo

 

 

 

1 kommentar
    1. Så utrolig irriterende at noen tok jakken din, og hvis det er kjentfolk av folk DU kjenner. Ikke hyggelig. Kanskje du får den igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg